Sunny sunday

Ligger i soffan och njuter av att inte behöva gå upp. Här skall jag ligga ett bra tag! Frukost på sängen och gosiga vovvar tätt intill, kan inte bli så mycket bättre. Gårkvällen igår var.. Ovärd! Sjukt ovärd! Borde kanske inte yttra mig om sånt på en blogg men jag säger ändå alltid vad jag tycker så vad spelar det för roll. Jag hatar människor som inte kan bete sig! Dem som hade festen var det inget fel på, trevliga och snälla. Men dem andra var så, när jag säger drägg menar jag inte klädsel, stil eller pengar då menar jag beteendet och hur fräsch på en skala. Var många som betedde sig riktigt äckligt. Jaja, nog om det. Nu skall jag titta på film med mamma och Eric, sedan ut på en långpromenad i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0