Stan

Åkte till stan en snabbis med mamma förut, hon var tvungen att visa mig hennes nya älsklingsbutik! Hade inte så höga förväntningar men när jag kom in ditt hållde jag på att dö. Jag och mamma har nog lite lika smak trotsallt.. Jag ville ha så mycket som fanns där! Mamma shoppade loss men för mig räckte det med ett smycke, får vara lite tjärvt för mig ett tag framöver.. Haha. Nu skall jag äta Nachos och sedan ut på en powerwalk med Olivia!


Melker blir så glad när mamma (mii) kommer hem! Studsar runt min lilla bebiboo


Det här halsbandet köpte jag! Tyckte det var lite tufft tillskillnad ifrån hur jag brukar se ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken affär är det ?:)

2012-03-05 @ 18:59:32
Postat av: Emma

Botiqe Unique (hur det nu stavas) Ligger mitt över paveljongen. Gå dit och kika, fanns jättemycket fint! :)

2012-03-05 @ 20:34:06
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0