Stadshäng

Nyss landat till Sundsta igen efter en lång och uppskattad håltimme! Älskar Onsdagarna.. En lång paus från skolan på lunchen är så skönt & perfekt att utnyttja lite tid till shopping och fika! Jag köpte en superduper fin väska i leopard (som jag har letat efter länge!!) skall visa er senare. Väskor får en tjej aldrig för mycket av;) Förövrigt fanns det så mycket fint på stan, så det blir nog en liten shoppingtur efter skolan också!

Såhär ser jag ut idag, invigde ett par ännu somrigare klackar vilket jag ångrar nu.. Fan för att det skall börja regna! Typiskt min otur, folk måste trott att jag var blind när jag klädde mig imorse, haha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh emma du är så fin!

2012-03-29 @ 12:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0