Somriga tankar

Ibland längtar jag så mycket efter sommaren att jag klär mig i alla favorit sommarkläder, springer runt och sjunger på sommarlåtar och förstås leker modell hehe.. Ser ganska knasig ut i lillebrors ögon, som tur är det bara han! Och alla har väl sina stunder ;) En sak med mig är att jag alltid köper hur mycket sommarkläder som helst. Speciellt skor och klänningar, vinterkläder som tröjor och annat trist lägger jag nästan inga pengar alls på. Nu är det iallafall bara några månader kvar till sommaren! Sena utekvällar med bara ben, härliga stunder på stranden med snygga killar (förstås hehe) hänga på uteserveringar i timmar och bara njuta av livet. Åh vad vad jag längtar!

Om inte klänningen så kommer det här bli nya favoriten. Klippta Levis, romantisk ljus tunnika och hatt! Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0