Picknick med underbaringar

Vädret idag har varit fantastiskt! Jag måst tacka Gud för detta, veckan har blivit suverän tack vare solen! Tack tack tack, tusen tack! Efter skolan bjöd jag några suveräna vänner på picknick i solen. Pratade, skrattade och hade det mysigt. Dock så ångrar jag alla kalorier som jag klämt i mig nu, men äsch får ta en lång springrunda sedan så är det försvunnet! Just det, har tackat Gud för det fina vädret men inte alla underbara nykomlingar till vänner (som egentligen förtjänar det största tacket) Tusen tack för att jag fått lära känna er. Ni är så bra på alla sätt och vis så jag vet inte vart jag skall ta vägen!! & det kommer rakt ifrån hjärtat. Stor puss från mig!

Ni skulle bara vååååga klaga på mina bilder nu! Jag har inspekterat dem noga och därefter kunna dra slutsatsen att dem är felfria, med andra ord perfekta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0