Mysig kväll hos Alicia

Haft en sådan mysig kväll hos Alicia! Vi blev bjudna på trerätters, förövrigt är jag mätt som fasiken nu efteråt, just för att det var så gott att jag aldrig kunde sluta äta.. Haha. Alicia är en stjärna i köket! Förutom det var det mycket skratt, tjejsnack och såklart presentöppning eftersom Alicia fyllt år. Senare på kvällen drog vi vidare för att byta ut mysandet mot festande, jag blev lite otaggad på den fronten och bestämde mig för att ta en tidigare buss hem.

Kvällen har vilket fall som helst varit så mysig och lite fnittrig, stunder som denna tänker jag: finns det ens något jag saknar i mitt liv? Jag tvivlar på det. Jag hoppas ni haft en minst lika bra kväll vad ni än hittat på. Puss!


Änglalika födelsedagsbarnet! Tack för; kvällen, maten, mysigheterna och för att du är en så fin vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0