Människans bästa vän

Det finns inget i mitt liv som betyder så mycket för mig som mina hundar, absolut ingenting. Ledsen, lycklig, skrattande, gråtande, ensam eller upptagen. Dem finns alltid där. Oavsett vilket humör jag är på är dem alltid där med sina små oskyldiga sockersöta ansikten som man blir förälskad i bara av att kolla på, med sina slemmiga blöta pussar och gosiga knubbiga kroppar. Det finns inget som kan ersätta dem & det blir jag påminnd om varje dag. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har mina gosebjörnar. Skulle aldrig överleva utan dem. Tycker oerhört synd om er som inte har en sådan fin vän, det är obeskrivligt betydelsefullt.

Det första jag gör när jag kommer hem är att alltid gosa med älsklingarna. Vår egna mysstund <3 (jag vet att jag ser jättetrött ut haha)

Haha ''äpplet faller inte långt ifrån trädet'' både jag och Herman är sådana som inte blir riktigt bra på bild

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0