Lördagsmorgon

Åh herrre min skapare vad skönt med Lördag! Officiella mysardagen för mig, dessutom är det ju min onyttiga dag idag hehe. Nej, en sak som är säker det är nog med festande ett tag för mig, jag väntar tills det blir lite varmare och man njuter utav att springa emellan fester och såklart med fina klänningar på! (Hatar vinterns utbud utav kläder!!) Nåja får se hur länge det här håller.. Just nu sitter jag och trycker i mig massvis utav grekisk sallad, såå himla gott. Skall alldeles strax göra mig iordning och åka & träffa Fanny!

Hur trött jag än tycks vara på fester så är det alltid lika kul att vara ute med mina vänner! Jag har verkligen världens bästa klass och så otroligt fina klasskompisar! Titta bara på den här bilden liksom. Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0