kärleken till materialet

Hej! Jag var på sjukhuset förut för min huvudvärk, egentligen ville jag inte dra dit då jag verkligen avksyr sjukhus men mamma lockade mig med lite shopping efteråt så då kunde jag inte stå emot.. haha. Blev ett par nya klackar från feelings (älskar den butiken!!) vanilj & choklad kaffe från kardemumma och doftljus som jag och mamma slösade tusen kr på (tror vi blivit lite dotfljusgalna haha) Nu väntar jag in lite mat och ikväll skall jag mysa med mitt nyinförskaddade kaffe. Mumsigt

Visst är dem läckra? Tänk en vit romantisk topp till eller helt enkelt ett par slitna jeans! Så hotttt!! Kostade 990 kr från Xus

Favoritdofter kaffe och cocos. Fanns ett ljus som hette ''En man'' och doftade killparfym, vilken tjej gillar inte killdofter egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0