Hej kom och hjälp mig

Såhär ser jag ut idag; som hej kom & hjälp mig. Jag vet inte hur jag lyckats men efter helgen har jag fått två stora sår på läppen inkl. ett stort bredvid läppen (neeej jag har inte herpes haha) inte nog med att det ser sjukt äckligt ut, känner mig nästan taskig mot allmänheten att visa det här öppet. Det gör så jäkla ont också! Det gör så ont att jag nästan gråter. Hoppas det försvinner fort annars lär jag inte få kyssa en enda groda..

Förövrigt ligger jag hemma i sängen med 39 grader's feber, smärtsamma läppsår + en enorm förkylning. Just nu suger livet så ofattbart.. Är rastlös men jag orkar inte göra någonting. Min hjärna vill hitta på något men kroppen tillåter det inte. & nej jag överdriver inte eller är för lat för att gå till skolan, jag skulle aldrig bli sjuk när det nästan är helg frivilligt! Nåja, nu skall jag fortsätta tycka synd om mig själv och bli ompysslad av vovvarna.

Ja, jag putar med överläppen (såret syns bättre då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0