Godnatt?

Kom precis till hotellet från bion, vi såg på Hamilton, och den levde helt klart upp till min förväntan. Stackars farmor som var livrädd hela filmen. Hon påstår att detta var en skräck hur jag än försöker intala henne att det bara är action, haha. Jo måste berätta en sak till som jag upptäckte henne med på tåget förut! Helt plötsligt börjar det lysa ur hennes jackficka och då hon utbrister ''oj det var min ficklampa'' jag undrade förstås vad hon hade en ficklampa till? Svaret blev att det kan bli mörkt när vi går på stan, och då är det bra att kunna lysa! Haha.. Hållde på att dö utav skratt och återigen blir jag påmind utav hur mycket jag tycker om den fegisen!

Jaja, det är väl nu jag skall säga godnatt. Men jag tvekar! Funderar starkt på att dra ut och hitta på något äventyr helt ensam mitt i Göteborg. Jag vet att det låter helknäppt men jag gillar inte att slösa bort tid. Man vet aldrig vad som väntar där ute och det är trotsallt fredag! Försökte hejda mig ett tag, men sedan min vän sade att jag skulle följa mitt hjärta i mina val kan jag fan inte sluta att göra det. Nej jag drar ut!


Fina farmor

Åt en supergod ceasarsallad förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0