God morgon

Har precis ätit frukost! Jag har gått från att hata till att älska hotellfrukost, tar hur mycket som helst utav allt.. Det är ju omöjligt att välja tycker jag, hehe. Nej nu skall vi göra oss iordning lite, jag vill hinna köpa det sista som jag är ute efter innan tåget går klockan 13. Ikväll blir det myskväll med Olivia, var länge sedan så nu finns det mycket att prata och skratta om. Min vän som förgyller vardagen! Kram på er alla!



Längtar tills det är lov igen (påsklov) så vi kan åka ut på mera småresor! Dessutom pratade jag med personalen igår angående 18 årsgräns m.m, det behövdes tydligen inte sålänge man har intyg från föräldrar eller blir legitimerad (vilket aldrig händer) så nu tjejer!! Stammis på scandic hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0