Gina tricot's beauty collection

Vad tror ni om det här? Hiss eller diss? Jag själv tycker att Gina tricot bara utvecklats ännu ett steg. Och överhuvudtaget alla affärer! Snart säljs det bildäck på ica och mjölk på hm.. Näh, skämt åsido men nästan. Vår Ica butik i Grums har t.ex börjat sälja Maybeline N.Y sminkprodukter vilket jag tycker är perfekt, särskilt för en nödsituation då man bara kan åka till Ica och inhandla det som saknas! Och om ni tittar på priserna här nedan är dem fantastiskt prisvärda. Frågan är dock dess kvalite? Jag skall iallafall lägga ut några kronor och testa deras läppstift och nagellack. Det dyra behöver inte alltid vara bättre! (Även om det oftast är så)

Kommentarer
Postat av: Linnea

det hade jag faktiskt glömt bort! och trodde inte det var så billigt :O det ska jag kolla upp. Tack för tipset Emma :)

2012-03-21 @ 23:52:09
Postat av: Filippa

jag har testat det! prisvärt och bra. helvärt om du frågar mig:)

2012-03-22 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0