FUCKIN' DEAD

Nu har jag fått tillräckligt många kommentarer om att vara lillgammal!! Haha herregud jag är ingen kärring. (Verkar det verkligen så?) Jag tycker bara att man skall kunna bete sig (riktat till alla) och prata med viss hyffs och inte som att man är något socialfall! Bortsett ifrån mina ordval så är jag en riktig slarvmaja och lite töntig. Jag har svårt att värdesätta saker, bry mig om konsekvenser (ibland lever jag lite för mycket i nuet) och tar nästan aldrig någonting på riktigt allvar, tänker alltid ''äh det löser sig'' även om situationen är allvarlig. Så tekniskt sett har jag både en gammal och mogen sida samtidigt som en väldigt oansvarig och omogen sådan! Är nog en blandning;)

Den här rubriken säger emot alla kärringaktiga ordval så jag valde den för att beskriva min position just nu! Jag är HELT död efter springrundan utan att överdriva, solen tog verkligen kål på mig. Härligt som attan!

Mogen och tråkig, barsnlig och omogen; En livsnjutare är jag iallafall i alla väder! Livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0