Det här har jag längtat efter

Ni kan inte ana hur länge jag längtat efter det här! Springrundor mitt i natten (nästan natten) har alltid varit en hobby för mig på somrarna! Jag vet att det inte är sommar ännu, men den är mycket nära. Enda skillnaden på att ta en springrunda nu och i juni är några grader kallare! Luften är så frisk och perfekt kylig ute nu, helt tomt ute och mörkt.. Jag kan springa, lattja, stoja & såklart sjunga alldels för mig själv. Haha älskar det!

Dem senaste veckorna har jag varit ute och sprungit varje dag, första veckan 1 halvtimme och därefter ökade jag till 1 h. Helt ärligt har jag varit slut som in i helvete efteråt! Jag har varit så jäkla otränad och ofit som man kan bli, men nu känner jag verkligen skillnad. Har blivit anfodd och kommit upp i perfekt andning de senaste dagarna, självklart blir jag trött men inte alls på samma vis. Skönt att ha fått tillbaka konditionen! Så nu skall jag öka tiden ännu lite mera, och bli ännu mera slut! Älskar att göra av med energi!!

Mina ben skall bli lite smalare, sedan är jag nöjd! Då gäller det bara att hålla i det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0