Dagens shopping

Det här köpte jag idag! Riktigt nöjd utav allt som jag köpt, klänningar är verkligen något jag aldrig tröttnar på.. Längtar tills det blir sommar och jag kan bära dem! Det bästa utav allt förstås är att farmor är med, och att jag inte har en krona mindre på kontot. Känns så underbart! Bara välja och vraka, dock får jag lite dåligt samvete hehe. Men det händer ju inte ofta så man måste passa på!

Klänning från Mango och den är hur läcker som helst!! Föll för den direkt, en riktig emma-klänning

Klänning från Rut m.fl

Träningshorts och sportbh från Gina tricot's sportkollektion

Och denna vita skönhet nudå, vad är det här egentligen? Den är väldigt fin i vilket fall och jag älskar den!

Sjal från Ragalady

Två väskor! (självkart) om ni känner mig så är jag galen i väskor.. hehe. Hittade så många fina väskor, ville ha dem allihopp. Den vita kommer ifrån Mango och den bruna från Zara.

Nu skall jag göra mig iordning lite, vi skall snart ut och äta & sedan har vi tänkt bio! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0