Beundransvärt

Måste berömma familjen annorlunda och speciellt familjerna i programmet! Har legat och tittat på det ett tag nu och jag tycker det verkar så mysigt med en stor familj, många nära och så mycket kärlek! Det kan man aldrig få för mycket för. Dessutom verkar alla tacksamma, nöjda med vad dem får. I dagens samhälle är näst intill alla fruktansvärt bortskämda (inkl. mig förstås) nu menar jag inte bara pengamässigt utan även personligt, man värdesätter sig själv högre än andra och kräver så mycket. Man är inte nöjd med vad man har trots att man har så sjukt mycket. Och det är inget vi kan rå för, har man inte så stor familj och många syskon då har man inte heller lika många att tänka på. Däremot kan jag inte göra något annat än att beundra dem här familjerna så mycket. Jag skulle gärna vara en del av en stor familj! Mycket kärlek och mer tacksamhet, jag är övertygad om att man skulle må bättre. Hädanefter skall jag bli mer tacksam! På så sätt kommer man njuta mycket mer utav livet också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0