Bästa vädret

Har vi inte det bästa vädret?? Strålande sol dag efter dag! Fyfan vad livet är toppen! Man blir ju så mycket gladare av lite bättre väder! Springrundan igår gick förresten otroligt bra! Trodde jag aldrig men jag körde slut på mig och kom hem genomsvettig. Bra gjort Emma.. Haha. Så nu skall jag bege mig ut på en till och minst lika svettig sprinrunda. Det enda som saknas är mina solglasögon, vart dem nu kunnat tagit vägen? Letat efter dem hela morgonen men självklart hittar jag dem inte, lite typiskt. Ikväll skall jag nog träffa Olivia, nästan en vecka sedan så jag kan tänka mig hur mycket vi har att snacka om. Saknat henne såå mycket!

Jag och min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0