Är du helt orklös och givit allt, orkar du dubbelt så mycket

Gud jag trodde inte man kunde vara såhär pigg! Jag blir aldrig trött. (Nej det är inget positivt) Är rastlös såfort jag inte är fullt sysselsatt. Till och med när jag ser på film eller sitter på en lektion kan jag inte låta bli att stampa med fötterna i marken. Inte nog med att jag sover högst 3-4 h per natt. Nåja, jag skall inte klaga.. Bättre än att vara trött på heltid! Min lugna och avslappnade kväll blev inte riktigt som den skulle, efter ynka en timma blev jag rastlös och begav mig ut på en springrunda 1 h. Sedan dess har jag även städat, pluggat och planerat in en picknick som jag skall bjuda några vänner på imorgon! Jag har träffat så himla många nya människor det senaste året och haft den turen att träffa underbara sådana, som jag är helt säker på kommer stanna länge i mitt liv. Hur som helst blir det ju inte att dem kommer till mig så ofta.. Då allting finns i stan, shopping, bio, mer fester m.m! Men jag vill ju också visa min uppskattning på något vis, så en liten picknick bjudning är alltid något! Kommer bli så mysigt. Särskilt när vädret skall bli så fint också. :D 
 
Faaan!! Nu råkade kladdkakejäveln bli bränd. Mina bakverk blir alltid goda men när det gäller att inte glömma bort dem i ugnen är en annan femma.. Jahapp.. Får köpa en på ica imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0