Always laugh when you can, it's a cheap medicine

Har taigt två springrundor idag, jag börjar komma igång igen med träningen. Känns så skönt när man tränar och känner sig peppad och vill det här och inte bara ett rent måste. Det blir så jäkla svårt då! Nu sitter jag hos farmor har hälstat på Fanny som är här, min lilla gosegris gör mig alltid lika glad. Skall alldeles strax ta en powerwalk med Jennifer och en fika fylld med skvaller hos mig får det bli! Rubriken till det här inlägget tycker jag är så bra, oftast är inte det man anser som allvarligt så farligt och man kan skratta igenom många situationer istället för att deppa. Skratta är det bästa som finns! Ren glädje hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0