Övertänd

Tog en tur in till stan idag och fixade det sista inför peace. Allt fix och trix till den här resan börjar fasiken gå över styr, så mycket tid som jag lagt ner på detta.. Nu måste den bli perfekt! Hämtade saker som jag glömt hos vänner och tog en fika med Sara, som var allt för länge sedan jag träffade! Köpte även lite massäck inför bilresan, det är ju ett måste att ha lite gott och knapra på tycker jag! Typ en tradition för mig! Och just det, köpte dessa söta shorts, magtröja, neccesär samt tröja. Nu är det bara packningen som återstår.. 
 
Eftersom jag åker redan 09:00 imorgon bitti kommer jag inte ha tillgång till internet under en vecka. Jag är ju inte så haj på mobiler och sånt ni vet.. Förhoppningsvis återvänder jag med ett leende på läpparna och har överlevt min saknad från vovvsarna. Haha gud jag saknar dem redan!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0