Midsommarafton på bästa sätt

Som ni ser på mina bilder har min midsommar inneburit både familjemys, traditioner, häng med underbara vänner, fest och förstås massvis med smaskigt inrutat i allt det! Kvällen har helt enkelt varit toppen, som de flesta andra kvällar också varit på sistone. På förmiddagen åkte jag & familjen upp till borgvik (som är lite utav en tradition) åt en underbar tårta, lunchade och pratade med alla vänner som man träffade väl där. Inte minst Emma som fick bli mitt sällskap resterande dag & kväll. Gud vad jag tycker om den lilla solstrålen, snäll, unik och så underbar. 
 
På kvällen åkte jag in till stan för en kväll med 4 granna tjejer! Vi lagade god middag, god tårta och åt goda chips. Haha ja, mycket gott som ni märker! Vi pratade, skrattade och vandrade runt i staden lite och sedan avslutade med en fest kvällen till ära. Jag avslutar med att säga: Tack alla underbara människor som finns i min omgivning och ni godingar som förgyllde kvällen! Och som även insatte mig i matkoma.. Haha. 
Beautiful friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0