NITTONDE JUNI

Hej på er! Andra dagen avklarad och f*n vad slut jag är! När jag cyklade hem träffade jag på en tävlingcyklist och av någon anledning kände jag mig lite utmanad att delta, så jag körde på i full speed hemåt och nu sitter jag här och flåsar som jag inte vet vad!.. Haha. Antar att han var i lite bättre skick än mig! En annan pinsam händelse som inträffade idag var när jag skulle vila på en gravsten, ja självklart välter den. Fort som fasiken skulle jag lyfta tillbaka den på sin plats men det gick inte då den vägde ett ton. Undrar om min ursäkt ''den blåste ner'' funkade inför dem andra? Hehe.. Nej nu skall jag vila upp mig lite och sedan bege mig ut på en promenix eller något med bästis. Ha en solig dag alla gla'a & goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0