Some truths

Mitt fullständiga namn är Emma Karin Gabriella Torstensson och jag är född 21 December 1995.
Jag är väldigt självständig som person, bryr mig aldrig vad andra tycker och tänker utan gör vad jag själv vill.
Det värsta som finns är människor som tycker dem är bättre än andra! Alla har ett lika värde thats it.
Jag har ingen aning om vad jag vill bli som ''stor'' och det oroar mig lite, jag vill hitta något att brinna för på riktigt!
Jag brukar hålla mig till citatet ''tala är silver tiga är guld'' (trots att jag är en pratkvarn haha) Har jag någon hemlighet som jag vill hålla hemlig, berättar jag den inte ens för min bästavän.
När jag skäms över något brukar jag neka att det stämmer, även ifall det gör det.
Jag vet att jag kommer lyckas bra i livet. Jag skulle aldrig tillåta mig själv något annat.
Jag är väldigt fjantig när det gäller mat och har ganska konstiga vanor. Trivs med att gå hungrig, äter sällan på dagen och räknar alltid calorier.
Jag tycker att jag är lyckligt lottad med alla underbara vänner i min omgivning, haha det är otroligt att jag har träffat sådana fina människor!
När ni läser det här tycker ni nog att jag verkar väldigt ordentlig, jag är nog rena motsatsen. Jag tar nästan aldrig något seriöst och kommer alltid sent.. Jag försöker intala mig själv att det är lite charmigt iallafall
Skratta är det bästa som finns!
Jag tycker om att jag visar känslor och andra som gör det också! Är jag sur är jag sur, är jag ledsen så gråter jag och är jag glad så visar jag det. Ogillar människor som skall vara så svåra att bedöma!



Lånar en bild av emmsan, bla dessa fina tjejer som jag haft en toppenbra början på sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0