Kom så ska vi leva!

FYFAN vilken bra start på ett sommarlov! Den kunde inte varit bättre. Jag har varit med om allt! Tillbringat den med bästa vänner, nya och goa människor, skrattat & tjaffsat, druckit mig (super)full, sommarflirtar, spänningar och en hel del onyttigheter förstås! Jag måste säga att jag är så himla tacksam för allt jag fått det senaste året, verkligen så himla tacksam. Den här kvällen idag då jag och ett gäng tjejer hyrde en lokal kunde inte slutat bättre. Haft så himla kul!! Haha nej nu räcker det.. Jag förstår att ni förstår att jag haft kul (tänk på att jag är lite onykter när jag skriver dessa rader) hur som helst, jag är bara ärlig. Och det bästa utav allt är: 10 veckor återstår utav dessa härliga dagar! Jag säger bara en sak girls and boys nu lever vi livet och kör hårt!

Jag har inte tittat på bilderna (förhandsgranskat) så ni har ingen rätt att klaga på dem heller! Bjud på er själva tjerjorna majna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0