Sunday morning

Har precis vaknat till, har verkligen fått sova ut idag. Så himla härligt.. Dagarna skulle bli mycket bättre i skolan om man inte behövde stressa så mycket på morgonen!  Jag orkar iallafall inte ta mig upp ur sängen ännu utan tänkte titta på lite film nu. Vi har en historiainlämning som skall vara klar tills imorgon och jag tror jag beslutat mig (än en gång) vad jag skall skriva om! Prinssesan Diana. Hon är ju numera historisk så why not, och hon är den kändisen som jag fått en ''thing'' för på senaste tiden.. Ett tag var det Elvis Presley, googlade honom hela tiden haha. Kan honom nästan innantill och utan om jag får säga det själv. Näh, nu blir det filmtittande. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0