Mys med bästis

Lagar kyckling och pommes frites idag igen med farmor! Skall ha myskväll med massa onyttigt med bästis ikväll. Känner att jag behöver det.. Är så jäklajävla sjukt förbannad och sårad samtidigt. Blir så besviken på människor, helt ärligt förstår jag mig inte ett skit på alla idioter som skall förstöra och vara elaka hela tiden. Vad vinner man på det egentligen? Nåja. Jag har iallafall pluggat klart, så kan släppa alla tankar den här kvällen.
''I don't care what you think about me, I don't think about you at all'' - Coco Chanel

Men trots alla elakingar kommer jag alltid hålla mitt leende uppe. Livet är för kort för att bry sig!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Emma bry dig inte, du är en superbra tjej och jag beundrar dig ska du veta!! <3

2012-06-03 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0