Morgonstudier

Klockan 07:00 startade jag mitt pluggande imorse och skall hålla på några timmar till! Har prov klockan 11 och jag är helt oförberedd, inte för att jag varit lat utan för att jag kan aldrig plugga såvida det inte är under press. Ocn nu kan man ju kalla det press om inget annat? ;) Härligt dessutom att jag bara har ett prov idag & sedan slutar! Skall nog kika på stan lite efter skolavslutninskläder och sedan pusta ut för en stund!

Om det inte vore för alla jäkla prov & inlämningar har jag en riktigt rolig vecka framför mig. Skall fira två vänner på Fredag och på lördag ha bak/myskväll med Emma & Filippa, Söndag blir det bara massa slappande (standard) är inte det den ultimata helgen egentligen? En toppenhelg om inget annat!! Kom hit nu!

Ett måste när man pluggar - musik/för att hålla sig taggad, papper/för att anteckna, två pennor/enormt störande när den ena inte funkar!!, vatten & kaffe/för att hålla energin uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0