Mördardag

Jag har en hemsk dag att genomgå. Jag har bestämt mig för att strunta i att gå ut ikväll och stanna inne istället. Men det är inte det som är det värsta! Jag har även bestämt mig för att slutföra allt skolarbete idag. En religionsinlämning på minst 4 s, en historiainlämning på minst 4s, engelska presentation samt att plugga inför judendomen-provet. Egentligen vill jag kritisera lärarna för att kasta ut så många inlämningar veckan innan betygen sätts + i alla ämnen samtidigt. När det blir så mycket samtidigt är det svårt att prestera bra då allt blir bråttom! Men men, lika bra att ta tag i det nu. Det är trots allt bara 13 dagar kvar till sommarlov! Keep fighting! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0