I WILL SURVIVE

Ensam och döende är ingen bra kombination! Av någon anledning slutar det alltid såhär för mig på myskvällar. Har pratat med Felicia i några timmar, efter att hon fick nog utav mig ringde jag till Sofia & Johanna och pratade ett tag, men nu har även de jäklarna tröttnat på mig så nu är jag ensam och dööööör utav tristess.. Jag hatar att vara pratglad och inte ha någon att prata med, it sucks om inte annat! Nåja, man skall alltid göra det bästa utav möjliga.

Natacha Peyre länkade en toppenblogg i hennes blogg: Länk-->http://lifestyle-dubai.com/blog/nina/ Läst många inlägg samt bilder & jag måste säga att jag är riktigt inspirerad. Mycket hollywood, simpelt och klassiskt. Love love love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0