Händelserik morgon

´Den här morgonen som skulle bli så fin och mysig. Var överlycklig om beskedet att vara ledig både idag (fredag) och på måndag. Så jag tänkte göra iordning lite kakor och mysa till en film. Som den vanliga visan glömmer jag bort kakorna och faller i skräck av det förförliga ljuder (brandlarmet) Haha gud jag visste inte vad jag skulle ta mig till. För det första: hittade jag inte brandlarmet och för det andra krävdes det en kod för att få av det; eller går det att slå sönder skiten? I brist på kunskap ringde jag till polisen i panik och frågade hur jag får av det jäkla larmet. Märktes ganska väl att hon undrade vad jag var för någon som ringde till polisen och inte securitas haha.. Men men. Securitas ringde sedan och nu är larmet äntligen avstängt. Det enda jag har förlorat den här morgonen är ett par brända kakor & att någonsin få baka igen. Lite måste man offra i livet antar jag, nu väntas en pw med bästis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0