Händelserik dag

Idag har jag minsann hunnit med mycket! Jag känner mig nästan lite stolt. Först och främst gick jag upp 06 och pluggade på ett prov till 09 och även under skoldagen, väl när jag gjort provet får jag reda på att det gick toppen! Det lönar sig att lida lite ibland. Efter skolan mötte jag upp farmor, vi lunchade sushi och shoppade även lite. Trevligt! Sedan var jag tvungen att rusa till mp-mötet, självklart går jag av vid alldeles fel buss och får gå ca. 30 min. Men det var det värt, otroligt trevliga personer och jag fick mina åsikter sagda samt ifrågasätta!

Att sitta på bussen hem har aldrig varit skönare, gud vad jag var trött efter den här dagen. Tror ni inte att jag då märker efter en jäkla timme att jag befinner mig i forshaga & hoppat på helt fel buss?! Så jäklans typiskt mig, jag gör det här minst en gång i veckan.. Trodde man skulle lära sig av sina misstag men icke. Som tur är fick jag lifta till stan och mamma kom och hämtade mig där! Tack gode gud för vänliga själar...

Nu skall jag plugga på judendomen samt skriva klart en engelska. No sleep tonight! Men imorgon är allt över och mitt vanliga rofyllda liv är tillbaka, som den person jag är;)

Stor kärlek till dessa makalöst goda fiskbitar♥

Jag mitt ute på ett järde i en öde busshållsplats. Utan några kommande bussar det senaste dygnet, utan pegnar och utan teckning på mobilen. Haha då började jag grubbla rejält på livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0