förbereder en tuff vecka

Fy jag är verkligen inte taggad på den här veckan! Ioförsig har en ny vecka alltid nya möjligheter men nu är det för mycket stress och tråkigheter, enda positiva är att det skall bli så himla skönt att bli av med allt sen! Jag skall ha ett prov imorgon och på Onsdag och sedan är det över. Jag längtar som bara attan tills Onsdag!! Idag har jag tagit en promenad med Fanny och Olivia samt pluggat lite. Och för att inte nämna varit supersugen på sushi (tro mig det är värre än godissug, tobak och allt det kan vara) trodde jag skulle dö! En sushiresturang borde verkligen införskaffas i lilla Grums. Just det, för att lätta upp min vecka lite kollar jag upp skolavslutningskläder.. Åh, det är verkligen något att längta till. Jag har det som en tradition att skämma bort mig extra mycket då; med lite extra dyra kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0