Ett pålitligt eller opålitligt svar?

Jag är som ni kanske vet väldigt intresserad och nyfiken på det övernaturliga, såsom andar! Jag tänker faktiskt på det jäkligt ofta, varje gång jag är ensam i stort sett dyker tankarna upp. Och trots att jag är rädd över saker som jag inte kan kontrollera tar min nyfikenhet över. Och då är det lika bra att skaffa lite koll på det hela!

Häromdagen mailade jag ett medium vid namn Peter Kårmark (läs hans hemsida: http://www.medialinsikt.se/andevarlden.html) Efter att jag läst ett och annat om andar på hans hemsida, jag tycker han verkade väldigt trovärdig och samtidigt jordnära så jag valde att skicka ett mail med alla min obesvarade frågor. Trots att man inte kan lita fullt ut på någon person angående det här, förrän man själv upplevt det; var det väldigt skönt att få svar från en person som varit med om saker samt sett, min magkänsla till hans svar kändes även bra vilket för mig är viktigt! Så även om man kanske inte skall lita på allt känns det ändå som jag fått svar. Trots att han avråder mig från att sova i ett hemsökt hus eller spela anden i glaset kan jag inte motstå, nu måste jag utföra det här! Jag har alltid varit en person som alltid lyssnat på mina egna viljor, dumma som smarta.. Men jag har trotsallt rättighet till att vara lite ung & dum. ;) 

Hej igen, Emma!

Vad glad jag blir för att du tycker om min hemsida, förstår att du har ett stort intresse för
andevärlden och det "övernaturliga".
Med tanke på ditt stora intresse för detta område skulle jag rekommendera dig att gå med i en medial utvecklingscirkel, där du får lära dig att utveckla och hantera din medialitet. Lägsta åldersgräns för att kunna gå med i en medial utvecklingscirkel är 18år, i annat fall med föräldrarnas tillstånd. När du fyllt 18år, eller har dina föräldrars tillstånd är du hjärtligt välkommen till våra mediala utvecklingscirklar på Öppet Sinne i Bjuv.

 Vad det gäller din fråga om "anden i glaset", detta vill jag helt och hållet avråda dig ifrån, risken

är att du kan få kontakt med något du inte kan hantera. Det kan bli riktigt jobbigt och besvärligt.

 Du skriver också att du skulle vilja sova över i något hemsökt hus t.ex Borgvattnets prästgård.

Jag personligen tycker inte du skall fundera på detta alls, speciellt inte förrän du lärt dig att

hantera din medialitet och då de evetuella situationer/händelser som kan inträffa.

Även om du skulle åka dit, så är det inte alls säkert att du hade fått uppleva något alls,dels beror

det på hur öppen och mottaglig man själv är för sådana fenomen, och sedan hänger det på om

andevärlden vill ge sig till känna just då när ni är där.

 På din sista fråga om dina anhöriga som dött "lever vidare i en annan form", på denna frågan svarar jag helt klart ja. När man dör så går man vidare till andra sidan och lever vidare i andevärlden. Livet går vidare i andevärlden, som en ande har man ju ingen fysisk kropp, man är en energi. Mer om detta kan du läsa på min hemsida www.medialinsikt.se under länken Andevärlden.

Med vänlig hälsning:

Peter Kårmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0