En dag med en fin vän

Åkte till skolan imorse för att göra ett muntligt prov och höra lite betyg! Jag är faktiskt nöjd med allting, den här terminen har varit riktig kämpig för mig både i skolan och privat. Jag har i stort sett inte orkat något & varit borta jättemycket och tagit igen sjukt mycket på två veckor! Och vad skall jag säga? Jag kämpade in i det sista & nu går jag ut med bra betyg ändå! Gott gott.

Efter skolan stack jag och min alltför superduper goa vän ner på stan! Skrattade, pratade och planerade den kommande veckan. Vi har kommit fram till att det enda vi har att göra är alla roliga saker, hur toppen! Hittade dessutom hur mycket fint som helst och det var REA överallt, helt ärligt blev jag nästan tokig av det och alla kärringar (förlåt) som tror dem har företräde till alla kläder. Glöm det! Blev nästan tänd på allt fint som fanns..

Love you emmis, förövrigt är latten ni ser den absolut godaste. Ni måste testa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0