Avklarat!

Ett avklarat prov och den sista inlämningen är klar för den här terminen. Jag njuter... fan vad jag njuter!! Nu när jag inte har massor utav måsten att göra (som förövrigt inte tillhör vanligheterna) vad skall jag hitta på?Okej, nej jag får inte börja klaga! Väntar på att lillebror kommer hem så jag kan gosa med mina alltför älskade vovvar! Och att Olivia skall komma hem så vi kan sticka ut på en springtur. Förut när jag gick från Emilia fastnade jag utanför en fantastisk butik med den vackraste hatten jag någonsin sett. Jag överdriver inte. Synd bara att butiken inte var öppen idag för då hade jag sprungit in & köpt den på direkten. Får göra det imorgon istället!

Hur har er dag varit? Eller den biten av dagen som varit kanske jag skall säga haha.. Hoppas ni har en toppendag fina ni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0