AGERAR GODISBAGARE

Sådär! Då var jag precis färdigfixad, sov ända till klockan 13:00 idag. Fy vad skönt! Ikväll skall vi baka hos Filippa, kommer bli sååå mysigt & smaskigt förstås hehe. Jag själv har letat ut massa godisrecept... som den godisgris jag är. Min mamma fyller år idag också, stort grattis till henne! Nu börjar du bli gammal minsann lilla mamma.

Imorgon har jag massor utav skit att ta tag i, även bra skit förstås! Skall fira mamma, plugga på judendomen samt en oklar uppgift, träna och följa med Olivia på gladiatorerna! Det skall däremot bli kul, saknat mitt lilla sockergryn! ;)

Nu måste jag sticka till stan! Hörs senare eller imorgon. Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0