En dag kvar!!!!!

Skönt! Imorgon kan vi säga att mitt sommarlov börjat på riktigt, inget mer jobb (trots att jag inte jobbat så mycket). Men jag måste säga att jag har trivits så sjukt mycket på skolan och i köket! Personalen blev som vänner nästan på direkten och uppgifterna som att ''baka'' var ju bara roliga... Skall alldeles strax möta upp Christina och ta en promenix med henne och våra vovvar. Har nämligen lovat att vara hundvakt i helgen så vi måste se ifall dem funkar ihop, men med mina prinsar skall det nog gå bra! Ikväll skall jag baka en tårta som avsked till imorgon och sedan träffa min efterlängtade Olivia! Var över en vecka sedan så det är på tiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0