Mysig torsdagskväll

Det är redan helg och veckan har gått så sjukligt fort! Längesedan den bara sprang förbi mig. Men det är väl så när man haft kul, haft en toppendag och överhuvudtaget toppenvecka. Jobbet är helt perfekt, jag går dit med ett leende, jobbar lite, skrattar, pratar och går hem med ett leende ink. mycket energi på det! (Vanligtvis brukar jag vara helt slut) Men inte nu inte! Kvällen har jag spenderat ute i lite kyla med en gosig filt, varmt te och en jäkla massa mygspray (de jävlarna kunde aldrig ge sig nämligen) och just det, glömde nästan det viktigaste; med underbara felicia som sällskap! Pratat om allt mellan himmel och jord & det är precis sådana här samtal som aldrig kan sitta fel. Eftersom vi suttit ute hela kvällen har jag helt och hållet glömt att packa inför helgen då jag skall till Örebro på en weekend; shopping och lite släkt står på schemat! Hur som helst, får ta hand om det imorgon.. Dygnet har för få timmar!
 
Skall även berätta en ny sak som jag skall börja med, men det avslöjar jag inte förrän imorgon;)! Watch out!
Fina fina Felicia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0