Flygvärdinnedieten

Det här är vad jag skall börja med idag! Är så taggad. Jag har alltid haft problem att följa dieter då jag hellre tänker ''äh jag slutar äta i någon dag bara, så går jag ner'' vilket jag gjorde, men jag gick ju upp det på direkten när jag åt någonting, vilket var väldigt irriterande! Anledningen till att jag skall testa på denna diet är att jag inte behöver äta så mycket (tycker inte om den känslan med bantning) och dessutom är det inte massvis med krångliga reccept. Det bästa utav allt med denna diet måste vara att man går ner så mycket i vikt, på kort tid! Om man har följt schemat som det står; strikt; skall man ha gått ner 4-5 kg på en vecka. Alltid kul med snabba resultat;) Och jag förstår att ni är nyfikna.. Det är ju alltid lika spännande. Tråkigt nog så hittade jag inte min kameraladdare men ni kan se min frukost ändå.
 
Frukost, dag 1: En halv grapefruit, ett glas te eller kaffe (utan mjölk och socker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0