Förbannade otur!

Så jäkla typiskt att det här händer mig. Snabbade mig hem efter jobbet och fixade mig lite snabbt för att hinna med bussen in till stan, självklart går den inte (får jag reda på när jag ringer och kollar) så jag var tvungen och traska tillbaka hela vägen hem vilket också innebar att jag missade nästa buss. Tydligen skal man lära sig utav sina misstag men jag verkar fasiken aldrig göra det. Haha blir så förbannad på mig själv! Men får väl se det positivt, fick ju lite motion åtminstone. Skall alldeles strax hoppa på bussen (återigen) för en reunion träff med Meyav och mitt lilla födelsedagsbarn Emmis! Vi skall sättta oss på en mysig uteservering och hänga ett tag. Cosy!
Look of today: Gammal klänning från Paviljongen, Väska/LousVuitton, Klocka/CalvinKlein, Kortärmad kavaj/Daniels
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0