Betydelsefulla småsaker!

Småsaker gör verkligen så himla mycket. Jag brukar alltid säga ''det är detaljer som avgör helheten'' både på insidan och utsidan. Tänk en vit enkel klänning, inte alls speciell.. Men med ett stort maffigt halsband eller vad det nu kan tänkas vara är det helt plötsligt en jäkligt snygg klänning och outfit! Sedan måste man ju förstås tänka på att kombinera detaljerna rätt, vi får inte glömma att det kan förfulas också. Att rätta makeup efter kläder tycker jag är väldigt viktigt (en romantisk klänning till en rockig makeup funkar verkligen inte!!) och tänka på hållningen! Framförallt hållningen är en liten sak men ack så viktig som man så lätt glömmer bort. Att sitta eller gå som en potatissäck är aldrig vackert. Ni vill visa upp er, vara stolta, stiliga och bekväma! Och om man inte är det så kan man alltid låtsas! Självförtroendet är ju trotsallt det sexigaste som finns! Show it!!
 
Haha men nu till det viktiga! Det här inlägget skulle egentligen handla om 3 ofattbart bra resor med en ofattbart bra vän, men efter ett lyckligt samtal kom jag att tänka på lite annat.. Så det var lika bra att dela med sig utav det! Jag är alltid ärlig (iallafall nästan) och kan garantera att tipsen ovanför är värda att tänka på! Jo iallafall, om två veckor vankas en weekend i göteborg med filippa & emma och eller näh. Jag skriver om dessa planer i ett nytt inlägg, för det är dem fasiken värda!! Längtar så mycket. Kärleken är evig till vissa personer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0