WOUNDERBARA PLANER MED WOUNDERBARA FILIPPA

Har precis avslutat ett glädjande samtal med min favorit filippa! Har alltid så j*vla kul med henne (jag vet att man inte skall svära, men i detta fallet blev det ingen rättvisa till våra roliga stunder annars!) Om två veckor (?) skall jag Emma & Filippa göra en weekend i Gbg. Shopping, fest, onyttigheter och väldigt mycket galenskaper är såklart inräknade! Kommer bli fett med mina underbara sunshines! Efter ytterligare någon vecka skall jag & Filippa till Stockholm några dagar, vilket jag ser fram emot sååå mycket. Ännu en gång shopping, galenskaper, fester och jag får inte glömma äventyr (som alltid händer oss) är inräknade! Det kommer helt klart bli en utav sommarens höjdpunkter. Eller ja, oavsett om jag och flippis hade legat nergrävda i en tunnel skulle jag kunna se det som en höjdpunkt och berätta vilken fantastisk sten vi fick syn på. Filippa är en sådan vän då allting lyckas bli en höjdpunkt!! Gah är så glad att vi blivit så himla bra vänner.. En person som du växer definitvt inte på träd. Och just det, när vi kommer tillbaka blir jag även fiippas inneboende ett tag, så nu kan jag nästan kalla mig karlstadbo;). På höstlovet drar vi även en riktig shoppingweekend i London tillsammans. Den trippen kan jag inte ens skriva om här.. Kommer inte räcka till med spalter, haha så jag får berätta om den lite senare! Men som ni nog förstår har vi många roliga planer framöver och jag kan kortsagt säga att det här har (and will be) den bästa sommaren på länge! 
Åååh så fina! Bara man tittar på dem ser man vilka fina människor det är! Och då menar jag riktigt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0