En toppenstart

Jag har fått en toppenstart på nya jobbet! Trivdes så mycket bättre i ett kök med en 20 åring istället för 50 åriga bondar på en kyrkogård, inget negativt menat men det blir verkligen inte kul.. Vad skall jag prata med dem om? Hur skörden är iår? Nej, jag är så nöjd att jag bytte! I början var jag lite tveksam med tanke på att både mamma och pappa gör uttalanden som: förstår inte hur du kunde byta, hur skall du kunna klara av ett jobbi framtiden, jaaa ett kök är nog mycket bättre än att vara ute i friska luften och bla bla bla. Ännu ett bevis på att man skall följa sitt eget hjärta! ;) Nu har jag precis kommit till farmor, skall hjälpa henne lite i hennes trädgård tänkte jag & sedan bege mig ut på en svettig springrunda! Feels good!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0