Godnatt!

Åh herregud vilken kväll! Haft så himla kul! Totaldiggar min familjs vänner sååå mycket, blir dem däremot för fulla och förlorar lite väl mycket hyffs får dem en utläxning på direkten & dem är söta små lamm igen! Precis som dem skall vara;). Tråkigt nog åkte jag aldrig till Ida och gänget därtill, men jag hoppas innerligt att ni festade som galningar (as usual) & förstås gjorde det lite åt mig också! Trots att jag gjorde det här, hehe. Och en sista hälsning till kära filippa innan jag skall sova; saknar dig som en galning underbara människa!! STOR puss på dig & alla andra goa & gla'a medborgare!
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

gumman gumman gumman! saknar dig så innerligt, men nu satsar vi gärnet när jag kommer hem, och ser verkligen fram emot Stockholm pinglan! love

2012-07-15 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0