It's friday friday gotta get down on friday

Hello sömntutor! Jag ligger övertrött i min säng, tittar bilder och skrattar. Kan även ge en hälsning till Sofia Rehnby som lagt ut den värsta fb-bilden jag skådat. Tragiskt nog är det jag som är på bilden haha. Idag blev det en tripp till stan med mamma och Eric för lite shopping, efter ett tag träffade jag Emma, Amie, Anna och sedan Felicia. Vi trallade runt lite och fikade, kändes så himla skönt att träffa mina vänner igen! Efter att ha vart i Grums en hel vecka inte kul förövrigt) så fanns det mycket skvaller och tjejsnack att ta itu med! ;) Skulle egentligen ha åkt hem men när dessa väninnor erbjöd one night with them - kunde jag bara inte motstå. Så det blev en nykter spontanutgång! Gillar mina vänner :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0