Beautiful guests

Gud vilken rolig överrasskning jag fick igår! När jag ringde till pappa & bad om skjuts (my private driver förövrigt;)) Så berättade han att Janne & Lena från Lysekil kommer hit. Så jäkla kul! Visst kan 40+:are vara roliga och trevliga men dessa människor tar lätt rekordet, känns som att det är mina vänner och inte pappas! Hehe. Jag har precis varit ute på en springrunda, som verkligen behövdes. Länge sedan jag kände mig såhär oslimmad.. Yueeäk hatar den känslan. Men några tuffa uppförsbackar gjorde susen, är helst slut! Precis som det skall vara! Förövrigt har jag en väldigt bra lördag, toppengäster och middagsbjudning här hemma. Måste träffa bästis också, vi har mycket att ta igen och för att inte nämna vad jag saknar min Olivia! Sjukt att man kan sakna en person trots att vi talades vid för någon timma sedan?! Kanske är lagd åt andra hållet trotsallt. Skämt åsido, haha.
 
Have a great saturday, ladies and gentlemen;)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0