Dreamin' me away

Vilken drömmardag jag haft! Det enda jag gjort är i princip att drömma & springa runt överlycklig (utan att någon vet varför). På högstadiet, eller ja vem försöker jag lura.. Jag gör ju det fortfarande! Dagdrömde jag alltid, ni vet sådana där supertrista lektioner då alla bara ville ta sitt liv, inte jag, jag kunde sitta i timmar; för mig själv med huvudet på sniskan, lee och tänka på allt mellan himmel och jord! Samma sak när det gäller att prata med sig själv, man skall ju alltid lyssna till sin egen vilja först och främst. När jag undrar över något t.ex, för att jag skall få det svaret jag vill är det väl självklart att jag ställer den till mig själv! Borde kanske träna på att prata tyst med mig själv istället, haha. Känner inte ni också igen er? Jag tror att detta är ett skäl till varför jag trivs så bra med mig själv och att vara ''själv'', jag är vän med mig själv helt enkelt! Nu när jag tänker efter borde alla träna på att bli det, genom det kommer ni bli mycket mer självständiga - våga mer och även lyssna till er egen vilja! Inte följa alla andras fotspår.
 
Självständig har jag alltid varit och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan det! Jag har drömmar, som skall besannas!!) På att flytta till Usa, Indien och resa runt i världen, upptäcka och uppleva. Och eftersom jag inte har någon vän som lär vilja göra precis samma saker får det ske på egen hand. Tänk vad jobbigt om jag skulle strunta i allt det här bara för att jag inte vill vara ensam... Nej usch! Våga och chansa är trots allt en viktig del i livet. Jag har liksom vänner som aldrig skulle kunna gå i en korridor i skolan ensam eller en runda på stan utan sällskap. Jag har alltid tyckt dem vart lite fjantiga, speciellt det med skolan, men när jag tänker ytterligare en gång; gud vad jobbigt det måste vara för dem att behöva rätta sig efter andra hela tiden.
Jag i gbg förra året, eftersom jag och mamma alltid vill in i olika butiker slutar det alltid med att jag springer runt ensam! Haha. I högstadiet åkte jag till gbg (förstås... min favvostad!!) ensam för att titta på en skola och shoppa lite såklart! Första gången jag sov på hotell helt ensam... Men det var så skönt! Jag tänkte inte på någon annan utan var en egoist på heltid. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0