Todays

Åh är på så dåligt humör idag... Som vanligt gjort värsta slarvtabbarna så missade att träffa två vänner i stan. Suck!! Hatar min klumpighet. Nåja, skall nog ta en springrunda som straff till mig själv haha. Kollade förövrigt på weekend med familjen förut, vi lär inte hinna något annat i sommar då (jag har andra resor inplanerade) och mamma, pappa inte får ledigt så länge. Vet ni vilket alternativ min pappa kommer med? Helsingfors! Inget illa menat mot Finland men jag har aldrig hört talas om någon som åker till Helsingfors på en weekend-semester! Antar att min pappa trivs väldigt bra i Scandinavien? Förstås godkände vi inte det här resmålet.
Klänning/Mq, Klocka/Smycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0