Baked a cake!

Hola amigos! Det har varit sådant regn och rusk väder här idag (vad kan man förvänta sig utav Sverige?) trots att det är trist är det lite mysigt också måste jag säga! När det är sånt här väder är det tillåtet att bara ligga inne och dra på film efter film. Jag cyklade till ica och köpte ingridienser till en tårta och tadaa! Visst blev den fin? Den var poppulär här hemma också, så nu känner jag mig lite duktig hehe. Jag har precis kommit in efter en springrunda förressten, från och med nu återgår jag till min vanliga ''grund''träning = ett springpass varje dag, jag brukar springa ca en halvtimma men det viktigaste är trotsallt att man rör på sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0